Monique Swinnen en Lore Fourie

Onze lijsstrekker zal in oktober een gooi doen naar een zeteltje in de provincieraad van Vlaams-Brabant. Deze gedreven, veelzijdige en kortom straffe madam wil Landen ook op provinciaal vlak een stem geven.

Lore zegt over haar engagement het volgende: "De provincie is belangrijk voor ons, ook in Landen en alle deelgemeenten zien en voelen we elke dag haar invloed. Erosiebestrijding, het fietsnetwerk, recreatie en toerisme, onderhoud van waterlopen... allemaal het werk van de provincie. De provincie Vlaams-Brabant zien en voelen kan je ook aan Mimesis, het nieuwe fruitbeeldig kunstwerk van Wilfried de Cock. Onder een appelbloesem kan je rusten op, maar ook lezen van de braillebank."

Plaats 6

"Dit was dan ook het ideale plekje om met Monique Swinnen, gedeputeerde en lijsttrekker voor de provincie, bij te praten over onze stad en onze streek. En om alvast te bekijken hoe we de stem van Landen na oktober nog luider kunnen laten klinken in de provincie. Ik weet alvast één manier: kleur het bolletje achter deze fiere Landenaar. Je vindt me op plaats 6!" zegt ze vurig.

Onze steun heeft Lore zonder twijfel, maar we rekenen ook op ùw steun in oktober!

Mimesis in Neerlanden (een kunstwerk van Wilfried de Cock)

• Lokale besturen
  • Toerisme